sobota, 10 stycznia 2015

Schody drewniane



Temat schodów jest dość jakby to powiedzieć indywidualny... 
Moje są chyba najprostsze (na zdjęciu wizualizacja moich schodów) - tj. pierwszy bieg schodów - spocznik - 2 bieg schodów i tyle. 

Orientacyjne wymiary: 
1 schodka: wysokość 18cm, szerokość 30cm, długość 98cm 
17 schodów
spocznik: wymiary 200cm na 100cm

Schody dębowe z podstopniem z białego MDF

Balustrada dębowa bez szkła - szyby wstawiałem sam ŁATWIZNA

Na ścianie i z boku schodów listewki wykończenione - dębowe.

CENY:
Olga Schody - 12-13tys zł
Choroszcz Schody - 12tys zł
I slotarz - 10tys zł
II stolarz (Zambrów) - 9-10tys zł

mój stolarz - 7tys zł!

Ps. Wstawienie szyby do balustrady: szkło (bezpieczne 4-1-4) 700zł, uchwyty 400zł, trochę nerwów przy rysowaniu szablonów i pełna satysfakacja!


3 komentarze:

  1. Mi najbardziej podobają się schody stalowe. Są moim zdaniem bardzo eleganckie i nowoczesne, a w tym wszystkim także uniwesralne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na https://artcorestudio.pl/ znalazłem inspirujące rozwiązania, które łączą w sobie nowoczesny design i funkcjonalność. To idealne połączenie dla każdego, kto chce stworzyć wnętrze zarówno piękne, jak i praktyczne.

    OdpowiedzUsuń